Adensu Havvadnz molfix canbebe bunlar cogu kisi tarafindan sikayet ediliyor sleepy kulaniyorum cok memnunum diger iki cocygumda prima kulanmistim pişik falan yapmadi ama her bebekte degisiyor komilininde bebek bezi var saun memnun kalan cok kiai var saf su ile uretilmis ve zeytinyag falan mi ne varmis icerisinde gayet memnunlar pisik gecmiyorsa bezdendir bebegin poposuna goresini bulana kadar bez denemek lazjm
Adensu Sareninannesi bez kararina bebegin poposu karar veriyor komili deneyebilirsin cok duydum bayagi iyiymia bizim hurada cogunluk onu kullanıyor cok memnunlar bensleepy kulaniyorum suanlik memnunum
Yaren29 Havvadnz merhaba ben hemşireyim yenidoğan da inatçı pişiklere popolin omega dışı yeşil olanını öneriyoruz bir deneyim belki işe yarar
Durumommy Havvadnz kantaron kullananlar var bir de denemişmiydiniz bilmiyorum ama bence öncelikle bezini değiştirin
Merveedd Havvadnz bebeğin poposunu hergün yıkıyor musunuz yani herşeyden olabilir bez mendil bekletmek kakayla ek gıda falan
Havvadnz Merveedd daha 1 aylik bezi bekletmiyorum sık degistiriyorum ıslak mendil de kullanmiyorum bezden galiba
Merveedd Havvadnz olabilir bezden benim bebeğim 6 aylık prima aktif bebek kullanıyorum doğduğu günden beri yıkanmadığı 1 2 gün olmuştur hergün yıkıyorum birkere bile pişik sorunumuz olmadı prima en iyi bez banyosundan sonra pişik kreminide her gece sürerim ayrıca😊
GizemmmE Merveedd Ecrinsuveannesi evet evet bende baktığım da çok üzülüp sorun yapmıştım ama yaşadığımız birşey olduğu için doğrulukla söyleyebiliyorum normal şeyler bunlar üzülme . Ama özel bir doktoru varsa mesaj at istersen için rahat olsun
Dk16 Havvadnz her bez değiştirmede ılık suyla yıkıyorum o bölgeyi anne sütü sürüyorum bir de pişik kremi ve sık değiştiriyorum altını Biraz azalma sağladı 2 günde Bence anne sütü deneyin derim