caglaras biz de 2 ay 20 günlüğüz, ilk günden beri bizde böyleydik, doktora sordum bu durumu, oda eğer seni rahatsız etmiyorsa kucağın da uyuyunca indirme dedi, ben de öyle yapmaya başladım ilk başlarda uzun uzun uyudu 2-3 saat kadar sonraları kucakta da uyanmaya başladı, büyüyor çünkü rahatsız oluyor artık, ben de oluruna bıraktım ne zaman isterse o zaman uyutuyorum. Birde yüzüstü uyutmaya başladım, daha uzun uyuyor, denediniz mi bu şekilde? Tabii yüzüstü uyuyunca yanında durun muhakkak.