Kızlar oğlum 8 aylık yaklaşık 1 haftadır her yemek sonrası kakasını yapıyor yani gün içinde 4 5 defa kaka yapıyor etrafımdakiler metabolizması hızlı çalışıyor diyolar ama önceden en fazla 2 defa yapardı niye bu kadar çok yapmaya başlamıştır bir bilgisi olan var mı?