Dogum yapali 5.5 ay oldu göbegım nasil gidecek bilmiyorum 😐
Fazla kilolu olmadigim icin belim ince ama göbegim ve kalçam buyuk görünüyor esimde bu sekilde sevmiyor , esimi gectim bende rahatsiz olmaya başladım ne tür hareketler yapabilirim
Emzirdiğim icin yemekten kesemiyorum ☹