tugbamomy çok doğru demişsiniz, ben de hep bebeğime söylerim şunu yapıp geleceğim diye ve dediğiniz gibi ağlamaz genelde . benim bebeğim de 3 ay 28 günlük. ben de çok fazla karşılaşıyorum şu uyku eğitimi ile ilgili şeylerle . başta bende yapayım , kendim eğitim vereyim dedim . bir iki denedim ( asla yanından ayrılmadım ve bilerek ağlatmadım) baktım ağlıyor istemiyor. sonra kendime “ neden böyle yapıyorum ki , zaten hemen büyüyecek ve gün gelecek istesem de kucağıma alamayacağım. bırakayım da kokumu içine çeke çeke huzurla uyusun. hem böylesi ikimize de iyi geliyor. ona uyku eğitimi vereceğim diye gereksiz bir stresi ne kendime ne ona yaşatmayayım. nasıl istiyorsa, neye ihtiyacı varsa öyle olsun’
hem doğada hangi canlı yavrusuna uyku eğitmi verir ki ? bence bizim de doğamıza ters. o bebek o kadar donanımla geliyorken zamanı gelince mutlaka uyumayı da öğrenecektir bence