xbirisi Her bebek kendine özeldir, hepsinin gelişimi farklıdır biliyorum ve kıyaslamak için asla sormuyorum. sadece merak ediyorum aşağı yukarı hangi aylarda olur bu 🤗
xbirisi VDL-61 yaa ne güzel 🤗 peki normal zamanlarda daha çok sırt üstü mü vakit geçiriyordu yoksa karın üstü mü ?
Askanne Bnmki 4 aylikken saga sola donuyodu 5 aya yakin yuz ustu donuyo etrafinda fir donuyo suan 7 ay 5 gunluk pek emekleme yok ama done done odanin icinde geziniyo afacan 😁
xbirisi Askanne ayy çok güzel 🤗 🧿 peki normal zamanlarda daha çok sırt üstü mü vakit geçiriyordu yoksa karın üstü mü ?
xbirisi asel2020 benim bebeğim de üç gün sonra 4. aylık olacak ama şuan pek bir girişimde bulunmuyor. elimden geldiğince yüzüstü tutmaya çalışıyorum ama pek hoşlanmıyor. bunun etkisi var mı dönmelerinde ?
VDL-61 xbirisi bugün tam 5 aylık hepsini yapıyor.o zaman bir kere dönüyordu.şimdi sürekli üst üste dönüyor.ama karın fazla duruyor.hatta popo havada baş aşada gitmeye çalışıyor.
Askanne xbirisi farketmiyo onun icin ama cogunluk yuzustu durmayi sewiyo ellerini yere vura vura sipir sesler cikartiyo oynuyo kendince 😍
xbirisi Elizaninanasi01 🤣🤣 dönmeye başlamadan önceki zamanlarda nasış vakit geçiriyordu? sırt üstü mü yüz üstü mü ? bunun etkisi var mı onu anlamaya çalışıyorum 🤗
Elizaninanasi01 xbirisi yüz üstü hiç sevmezdi hep sırt üstü dururdu aslında çok hareketliydi ama dönmeye üsenirdi ve yüz üstü sevmediği için donmuyordu bence
Meralvedatazer xbirisi valla belki inanmazsınız ama benim oğlum daha 40’ı çıkmadan dönüyordu sağa sola görenler şok oluyordu şimdi 3 ay 8 günlük kucaktayken ayağa kalkacak gibi oluyor hiperaktif olucak sanırım 😂