sedaomur26
Oğlum da yaşamıştı, çok geçmiş olsun.
Muhtemelen ağzının içinde de var. Beslenememesinin sebebi odur. Dr umuz oğluma 3 gün günübirlik şekilde yatış uyguladı, damar yolu ile beslendi. Su bile içemiyordu yavrum. Birde karadut şurubu aldırdı, o da çok iyi gelmişti.
Ama tabi ki dr unuz en doğru bilgiyi verecektir 🙏🏻