Kızlar oğlum 5 aylık.. Uyku problemi yaşıyorduk sonra 4.ay atağı derken iyice tepetaklak oldu. Neyse bir kaç gün önce odada tvden radyo açtım (TV izletmiyorum) slow müzik çalıyordu. Beşiğin koydum hafif salladım 10 dkya baktım uyudu ben şok.. Tesadüf dedim. Neyse öğlen uykusuna geçtik yine aynısı oldu derken 3 gündür müzikle uyuyoruz. İyi mi kötü mü bilemedim ama güzel uyuyor 🥰