Sevim125 Kizlar merhaba herkese haftaya kizim 4aylik oluyo bu gun pirinc unu aldim 4 aydan itibaren yaziyo kullanan oldu mu 4 ayindan sonra bi sıkıntı oldu mu
GAMA Sevim125 bebeklerin barsakları 6 ayda ancak anne sütü/devam sütü dışındakileri sindirecek duruma geliyor. Ki 6 ayda dahi sindiremeyen bebekler oluyor. Doktorunuzunda tavsiyesiyle ekstra bi durum yoksa 6. Ayı beklemenizde fayda var 😉
zeynepdorukefe Sevim125 4. ay cok erken diye biliyorum ben 6 aylik iken başladım..günde 1 kere sadece..bazen vermediğim de oluyor..ama sürekli pirinç unu değil farklı besinler de veriyorum..pirinç unu hipp marka aliyorum ekstra şeker yok katkı maddesiz..
GAMA GAMA ayrıyeten @[silindi] arkasımızın yeni bir önerisi oldu pirinç unu konusu tamamen sallantıda
aysenniksarlioglu Tam pirinç unu yazmasına özen gösterin arkadaşlar pirinçsin en faydalı yerinden üretiliyor normal pirinç ununu kabız döneminde öneriyorlar .İnstagram kullananlar mutfakta bebek var sayfası bu konularda çok bilgilendirici
Sevim125 aysenniksarlioglu bilmiyorum yani 4.aydan sonra veriliyo diyo vermemin zararli olacagndan korkuyrm
Yummyyy Yine linç yicem ama 6 aya kadar beklemek çöpüm yanlış diye düşünüyorum, tuni ek gıdaya geçelim derken sadece emziğine elma suyu değirelim hafif yad aldın küçücük bebeğe mama yapacak halimiz yok ama 6 aya kadar da hiç tadım yapmayan bebek bu sefer yemek yemekte güçlük çekiyor sindiremiyor vs, bence 4. Ayda çok çok az olmak kaydıyla verilmeli ayrıca gerçek pirinç unu bebeklere çok faydalı hiç bi işe yaramıyor diyenlere duyurular