canzuu Arkadaşlar, sezeryan sonrası kanama bittikten sonra sapsari akıntı basladi, kokusuz ve gecmiyor. Doktora sordum emzirdigin icin dedi ama icim rahat etmedi, ayni durumla karsilasan var mi?
Neso39- Benim de öyle oldu ama 40ım çıkınca geçti canım devam ediyorsa başka doktora da bir danış istersen