Kızlar bebegim 6. Ay 10 günlük. Şu sıralar cok huzursuz. Geceleri ağlayarak uyanıyor dogru düzgün uyumuyor. Saat başı uyanıyor. Onceden bu kadar fazla huzursuz degildi sizce atak haftasında falanmıdir? Dişleri de çıktı 2 tane onlar fazla etkilemedi nedense bu aralar çoğaldı huzursuzlugu. :(