Nebociim solunum almaya devam ederken asla çıkartmıyorlar.. Aslında bir noktada kendinizi korumuşsunuz biliyor musunuz.. Orada tek başınasın, kimsenin gelmesine izin vermiyorlar asla. Lohusasın, çocuğun iyi olucak mı olmayacak mı derdinden kendinde değilsin.. Oradaki bütün anneler en az bir kere ağlamışlardır. Psikolojik olarak çok etkileniyorlar çünkü. Hele benim yanımdaki odada kadının göğüs ucu yoktu, bebeği çatlayana kadar ağlardı, monitör sürekli ötüyor bir yandan, kendisi de deli gibi ağlardı. Artık hemşireler müdahale ediyordu, bakmak zorundasın diye kızmaya başlamışlardı en son. Çok değişik insanlar var orada
Lohusalık depresyonu ile alakalı bir postum var, onu anne uyum servisindeyken oranın psikolojisi ile yazmıştım. Zor günlerdi. Rabbim tekrar yaşatmasın