Merhabalar kızım 4 aylık bugün aşımız vardı kilomuz 6450 çıktı hemşiremiz biraz az almış bu ay dedi diğer ay 5660 dı. Şuan atak döneminde olduğu için mama reddi var uykusunda zor besliyorum diye konuşmuştuk oda kaşık maması verebilirsin uyku düzeni bozulmasın dedi. Hero Babynin +4 kaşık mamasını aldım ama 3 yemek kaşığına bir buçuk çay bardağı su diyor bebeğim hepsini yiyemez fazla gelir. Sizler nasıl hazırlıyorsunuz kaşık mamasını kıvamı nasıl oluyor birde kabız yapar mı? Günde kaç defa veriyorsunuz birde tok tutma süresi nedir. Ayrıca doktorumuz ek gıdaya geçebiliriz kızımız hazır demişti yoğurt falan veriyorum onları yiyor mamayı hiç içmek istemiyor 🥴