Ay bacım ya son 1 haftadır benmkide emzirmede sorun yaşatıyo resmen döwmüşsün gibi ağLıyo emzirme pozisyonuna geçince kaLdırınca geri susuyo ama inş bi atakdır bırakmaz dedim bırakmadı sanırm bugün yine meseLa 3 emzirmeden 1 inde ağLadı ama oLsn bi haftadır üçde üçündede ağLıyodu düzeLmeye başLadı aramız seninLe iki üç gün bişiy zaten memeye geri döndüğü için sabah kdr emzirebiLirm o kdr sewindm