Bugün bebeğime denemek için aldım, bebeğim 5 aylık 9 kilo iri bi bebek. Kutunun üzerinde 150 ml su 4 yk mama karıştıralarak yapılır yazıyor ama bebeğime biraz fazla geldi sanki. Birinci sorum kalan mamayı dökmek zorunda mıyım? İkinci sorum bebeklerinize yediriyorsanız kaç saatte bir yediriyorsunuz? Mama yerken iki saatte bir 100-110 ml içiyordu bu mama biraz daha tok tutsun diye aldım açıkçası. Üçüncü sorum da şu biraz daha az ölçülerde yapmak istersen kaça kaç yapmalıyım?