Doganay Denizde benim de 10 kilo kaldı 3 ay oldu. Öyle her gördüğümü de yemiyorum ama ona rağmen gitmiyor. Sanırım spor şart ama sezaryenden dolayı korkuyorum biraz daha toparlanmasını bekliyorum
Denizde Sporda yapıyorum Sezeryandım ağır çalışmıyordum yavaş yavaş başladım ama bi türlü işe yaramıyor 😒