Gerçek allah tan ne kadar sabır istemiş siniz. 🤯 Hayretler içindeyim Rabbim biran önce kurtarsın.Ben sevmesine dayanamıyorum birde yanına yatıracak Rabbim uzak etsin.Doğdu doğalı bir kere ona bıraktım kış günüydü annemi otogara bırakmam İz gerekiyordu oda yarım saat ama kafam hep kızım daydı.10 ay oldu onları hiç yalnız bırakmadım.Hep ben çocuğa bakayım sen işini yap derdi dursun sonra yaparım diyordum inadım dan.Kızımı onda görmek beni delirtiyor, en küçük gık dese ondan alırım.Hiç kelimede söylemem o söylese de duymaz gelirim.Bazen uyutmak isterdi ver bende uyusun anne kokusuna ihtiyacı var onun derdim.Saatlerce ağlardı gazlı zamanlarda isterdi on dakika verir geri alırdım.Bence ne olacaksa olsun korkma gerekirse boşanın.Kadına bak ya kendi oğlunu kızını sevsin.Galiba o sen oğlunu aldın ya oda senin oğlunu alarak kıskançlık krizini yok etmeye çalışıyor 🤔😂😂