Arkadaşlar merhaba, yaklaşık iki hafta önce bebeğimin poposunda kızarıklık şeklinde görünen yarık gibi bir şey fark etmiştim hemen doktora gittik oturma banyosu ve krem verdi geçmedi Bugün de çocuk cerrahine gittik o da büyüklere verilen baş ağrısı yapan kremlerden verdi ama bu krem bebeklerde kullanmaz anlamadım neden yazdı. Başına gelen var mı Ya da bilgisi olan?