Merhabalar.. oğlum birkaç gün sonra 4. Ayına giricek.. doktorumuz sünnet olmasını önerdi.. “Ankara sünnetçim Vedat bey” var çok iyi dedi.. bu yöntemle sünnet yaptıran veya bu merkeze yaptıran varmı.. ben birkaç video izledim bilemedim nasıl bi süreç olcak..