Merhabalar 😊
0-3 ay olanlar hiç kullanılmadı şöyle anlatayım ürünleri aldım pandemiden dolayı yıkamadan denemek istemedim kızıma takdir edersiniz ki, yıkayınca da boydan olmadığını farkettim ama çekme olmadı kızımın boyu ayına göre uzun olduğu için giydiremedim bacaklarından çok kastı. Yıkadığım gibi duruyor askıda ütülü hatta.
3/6 ay olan ise chicco ürünüdür yine boydan dolayı giyemedi kızım okadar yeniler ki alan kişi asla pişman olmaz
↉ ay —> 20 tl her biri
3/6 ay—> 25 tl her biri



