ogretmenanneeee Hanımlar bu mama dan kullanan var mı acaba? Kullanıyorsanız bebeğiniz kaç aylık? Kaç kilo ? Herhangi bir yan etkisi var mı ?
iyikianneyim61 ogretmenanneeee ben kulla iyorum doktorumuz bize onu yazdi raporlu mama ama pek sevmedi sanırım tadini 9.5 aylik 100 cc zor bitiriyor:( 1 ay oldu kullanali
Kulahci 2 yıldır kullanıyoruz. Şuan 34 aylık 11.7 kilosu maalesef. Ama mamanın yararo oluyo az da olsa. Pek yemek yemez çünkü. Başladığımızda 9 kiloydu. Bi zararını görmedik zararlo olsa doktorlar yazmaz herhalde