Benim bebeğimde 3 ay 9 günlük bence okuduğunuz yazıda abartmışlar 😅 aguluyor sesli gülüyor elini ağzına sokuyor. Bir eliyle diğer elini yakalıyor, çıngırağını tutuyor sallıyor yada burun hizasına bir cisim yaklaşınca yakalamaya çalışıyor. Ağzı çok akıyor, yüzüstü yatırdığımda sadece ayaklarını çırpıyor ellerini emmekten kullanamıyor henüz 😁 bencede erken ama önüne renkli şeyler koyarak yüzüstü vakit geçirtmeyi deneyin imkanınız varsa pusetine yada beşiğine oyuncaklar asın onlar gelişimine katkıda bulunuyor. Bu arada ayaklarının üstüne de bastırtıyorum ara ara oturtuyorumda kısa sürelerde böyle aktiviteler hoşuna gidiyor çocuğumun