Melikeeee0 Bugün saat 14.00 da kadın doğuma randevum var ve spiral taktıracağım. Sanırım korkuyorum.. Taktıranlar bilgi verebilir mi acıyor mu kaç dakika sürüyor?
Melikeeee0 Rojee hastanede çalışıyorum canım hormonlu almayı düşünüyordum doktor gerek yoktu neyi taktiginida bilmiyorum devlet hastanelerinde hep aynısı oluyor diye biliyorum ama emin değilim
minnostospik Bende yarın gidicem de 44 gün önce doğum yaptım adetliyken mi gidiyorsunuz hemşire bana 45 günlükken takiuolar dedi bakalım
Melikeeee0 minnostospik evet canım adetli olmanı istiyorlar adetinin 3. Ya da 4. Gününde olmanı istiyorlar
Miyonunannesi minnostospik adetli gelin diye istemelerinin sebebi gebeliğin kesık olarak olmadıgını bilmek amaclı yoksa lohusalık bitimindede kanama olmasada gidip taktırabılırsınız
Rojee Melikeeee0 😅😅 aslında hamilelik doğum bebek bakmayı dusunseydin zor gelmezdi ben o hırsla taktım 😅
Melikeeee0 Rojee düşündüm kız dedim ki gecelerce uykusuz kalmaktansa biraz dayanmalisin melike dedim 🤣🤣
Rojee Melikeeee0 kız yok ya millet hep takiyo belki ipi uzun tuttuğu için enfeksiyon kapmis olabilirsin
Melikeeee0 Rojee olabilir canım yine kan verdim sabah sedimantasyon yüksek çıkmış iltihaplanma var yani, yarın acilen geri gidicem kadın doğuma 😞