Ağlıyor mu? Benimki hep ağlayarak uyanıyor. Ve napçağımı bilemiyorum. Konuşurken bi an susuyor ama kucağıma alana kadar ağlamaya devam ediyor. Hemen emziriyorum bende çünkü aç olduğunu düşünüyorum. Sizler nasıl uyanıyorsunuz sabahları bebelerinizle sevgili anneler? Benim bebem mi huysuz tüm bebeler böyle mi? 2.5 aylık olduk 💖