Arkadaslar ısvecte dogumdan 2 ay sonra randevu gelıyor kontrol ıcın bakıyorlar rahme korunmak ıstıyorsan yardım edıyorlar ve ucretsız ama benım 1 ay oldu turkıyeye gıdecem aorum su turkıyede kontrol varmı yanı cagırıyorlarmı yoksa sız kendınızmı gııdyorsunuz lutfen aydınlatırmısnız benı ??