psikolog-anne Oglusm bebekler karnı tam dogdugu anda kaka yapar, doktorumun söylediği bu. Benim bebegimde 3 aylık, sağarak besliyorum. Sütü bitirdiğinde çogu zaman kakasını yapıyor. Mamayla tamamen doyuyor olabilir. Ondan dolayı kakasını yapıyordur.
Pares Oglusm canım hipp combiyotic kullanıyoruz mağazada bitmiş bulamadık sadece hipp aldım her verdikten sonra kaka yaptı bebek sık kaka yapmaz normal de içini bişey yaptı sanki bebeğin vermedim başka mama da yapıyo olabilir
Oglusm smile56 5 aylık mama+meme gidiyoruz yoğunluk memede ama mamayı öğlenleri bide aksamları yatarken veriyorum
CaglaCeylin Bence cok iyi calkalamiyorsunuz mamayi ondandir. Biraz daha güclü ve uzun calkalayin birde öyle deneyin
Oglusm CaglaCeylin Olabilirmi ondan🤔 Aslında önce kaşıkla karıstırıyorum mamayı sonrada çalkalayıp veriyorm