Fehime__ 2 aylik bebegim var ve dogumdan sonra yani kirkim ciktiktan sonra akintim olmaya basladi ve bu akintim hem kokulu hemde fazla geliyor sizce ne yapmaliyim ve neden boyle oluyor
Ask_kokulu_yavrum Fehime__ doğumdan sonra antibiyotiklerini kullandın mı? Enfeksiyon geliyor ilk akla kokulu akıntıda
Ask_kokulu_yavrum Fehime__ e doktor reçete ettiğini kullanmak zorundaydın sana müdahale edildi enfeksiyondur o zaman kadındoğuma görünüp antibiyotik başlaman lazım
RuzgarMommys Lohusa liktan sonra gelen akıntı o adına Lösh diyorlar gerçekten cok kötü bitmek bilmedi benim de 2 ay oldu
Dnzkbln Bende de var o akıntı 40 imiz çıktı ama hala devam ediyor ben doktorun verdiği antibiyotiki kullandım ama bende de var ve cok rahatsız ediyor