6 aylık bebekleriniz nasıl uyuyor arkadaşlar? Oğlum doğduğundan beri uykuları düzelmedi hep bi destek bekliyor,memede uyuyor.Memede rahat uyusa iyi,bazen hiç uyumuyor.Uykusu geliyor,esniyor,gözlerini ovuşturuyor ama yok ne yapsam uyumuyor ağlıyor,Mızıldanıyor. Normalde uyandımı 2-3 saat sonra uyutmaya çalişiyorum
zaten esniyip gözün ovuşturup sinyaller veryor mızıldanmaya başlıyor uykusunun geldiyini anlyorum.Klasik muzik koyuyorum hem memede hem kucağımda sallayarak uyutmaya çalişiyorum çok mızıldanıyor ağlıyır kucağımdan atlamaya çalişiyor bazen sonunda uyuyor bazen uyuyamıyor.Yok ben bu çocuğu artık uyutamıyorum
gözleri gidiyor tam uyuyicakken bide fal taşi gibi açıyor☹️☹️☹️canımdan bezdim😤😫😫