Dlnlgy canım ben tobb hastanesinde şahika baysuna gidiyorum harika bi doktor her soruna güzelce cevap alabilceğin seni yönlendiren bi doktor şimdi özel yerde açtı,öğlene kadr hastanede öğleden sonra muayanesine geçiyor.Birde Tansu Hanım var,Tansu sipahi oda ümitköyde o doktorda cok çok iyi gereksiz yere antibyotik vermeyen bi hoca ona gitmeme sebebim bize cok uzak o yüzden