Papatyaa_ Doğum yapmadan 1.5 ay önce anne karnında hıçkırmaya başladı bebeğim, doğdu yarı kırkından sonra neredeyse her gün hıçkırıyor normal mi acaba ?
Papatyasevdalisi Papatyaa_ benmkide nerdeyse hergun azda olsa hickiriyo hic sormadim ama migde buyuyo derler 😊