Merhaba güzel anneler
Merak ettiğim bir kaç konu var. Doğum iznim bir ay sonra bitecek havalimanında vardiyalı olarak çalışıyorum eşimle birlikte.iki gün iş iki gün off şeklinde bir ay gece bir ay gündüz çalışıyorum. Bebeğime 15 gün annem 15 gün ben bakıcam evlerimiz de çok yakın benim için taşındı sağ olsun. Genel olarak merak ettiğim şu çalışırken bebeğinizi nasıl bırakıyorsunuz? ağlama krizleri oluyor mu? Gece vardiyasına başladığımda uyanınca memede uyuyan bebeğimi annem nasıl uyutucak çünkü ayakta asla sallanmıyor🤷♀️Gece memesini su vererek bıraktıranlar olmuş bunu mu denemeliyim? Bu arada gece bir kaç defa uyanmakla birlikte aksam 9 da uyur sabah 7 de kalkar ama dalmak için hep memeye ihtiyaç duyar emziği bıraktı kendi kendine 😞uyku eğitimi verip mi başlamalıyım ? Gece uykusuz kalıp sabah işe nasıl motive oldunuz ? Sabahın 5 buçuğunda bebeğimi bırakıp gitmek istemiyorum hiç üstelik 12 saat 😞😞
Biraz korku, heyecan ve ayrılık kaygısı sardı açıkcası beni. Sonradan alışıcam biliyorum ama çalışan annelerin yorumlarına ihtiyacım var. 🌸💕