Aysun944 biz 2buçuk aylığız.eşim tesadüfen uygun kitap bulmuş almış.hatta bu hafta a101e 5.95e geliyor.ben atım kediyim fln diye hayvan kitapları.ilgilenmez sanıyodum karsısına geçip kitabı gösterip bişiler anlattım çok hoşuna gidiyor.renkli olduğu için çok dikkatli bakıyor