Nenvarkuzum minnakmommy burnunu mu vurdu yere ? Aşırı ağlama , fışkırarak kusma , gözlerde kayma , bilinç kaybı vs var mı ? . Bu durumlarda doktora götürme taraftarıyım ne olursa olsun. Geçmiş oldun
Kuzumveben minnakmommy kac aylik kanama oldu ise bi doktora goturun agliyor dediniz bide gozlerde kayma kusma uyku hali varmi
Dn123 minnakmommy emzirdiginiz için kusabilir. Bunu ayirt edemezsiniz. Burnunu mu vurdu Eğer burnunu vurmadıysa hastaneye götürün. Bence vurduysa da götürün. Kanayacak kadar sert vurduysa alnını falanda vurmuştur
minnakmommy Allah o adamı kahretsin diğer postumu okuyun geldi eve o çocuk düşmüş hastaneye götürmedi çocuğumun yanında bağırdı çağırdı çocuğum iyiydi sonra kucağımda uyuya kaldı bişi olur mu lütfen olmasın ona bişi
Nurrcem minnakmommy geçmiş olsun ve lütfen ne olur doktora gidin!!! hem düşmüş ! hem kan gelmiş ! önemli bişey olmasa dahi bunu doktor söylesin burada uzaktan bizler bilemeyiz.. saglık bu buradakilerin sözü ile içiniz nasıl rahat edecek forumda bişey olmaz dediler iyi tamam mı diyeceksiniz ???
Nurrcem minnakmommy ben bunları kabul edemiyorum kusura bakmayın birinden alırsınız komşuya rica edersiniz ailenizi çağırırsınız yine gidersiniz istedikten sonra bir yol bulunur.. buraya yazmaya telefon var internet var vakit var ama… aciller ücretsiz ayrıca tüm hastanelerde
GamzeKeser minnakmommy Nurrcem buna nasıl hemen karar verebiliyorsun istesen götürürsün ne demek kadın nerde yasıyo onu bile bilmiyorsun yada hangi şartlarda hangi düzeyde hiçbir bilgin yok herkes cengaver iş bitirici çözümcü değil belliki korkmus bide böyle yorum yapmak ne istesen gidersen emin ol istiyordur
Nurrcem minnakmommy mesele çocuk anneyim… aç tok maddiyat değil her durumda bebeğimiZ önceliğimiz sokağa çıkıp bebeğim düştü yardım edin deseniz koşan insanlar olur alır hastaneye götürür sizi
minnakmommy Nurrcem hanımefendi ben çocuğum arsız demedim dememişim de biri sizin tahtayla üstünüze yürürken bebeğinizi o anda ilk yere bırakırsınız ona bişi olmasın diye bana değen ona değseydi daha kötü okurdu olacağı varmış o an ki faciayı ben yaşadım ve ne yaşadım Allah bilir size anlatsamda yaşamak başka bişi
Nurrcem minnakmommy [url=https://hizliresim.com/REGdo6][img]https://i.hizliresim.com/REGdo6.png[/img][/url]ş buyrun kendi mesajınız demiş mi dememiş misiniz
minnakmommy Nurrcem ben düşmesinin arsızdan kaynaklı olduğunu söylediğimi söylediğinizi zannettim evet benim arsız bi bebek arsızdan kastım sürekli ilgi alaka ister mızmızlanır kucak ister
minnakmommy Nurrcem bu arada onca derdim var sizinle hiç kafa yoramam sizin derdiniz işimiz yok ki tanımadığınız birinin üstüne gidiyor ve düşen benim çocuğum yani benden daha gazla kimse tedirgin olamaz tepkiniz çok fazla .