Minikcivcivim aldım az önce kuzum da bimdeki daha hoşuma gitmişti, havuzlu, su toplu falan, 150 tl ydi, bebek yüzüne bakmadı ya, havuzun içide şişme değil, düşünce acıtır yani, kaydırağın mesafesi az, o kadar paraya deymedi gibi, gerçi nette araştırdım da iyi bir kaydırakta 6 bin lerde o da bizi aşar, inşallah zamanla sever, yoksa fuzuli yer kaplar..😔😔resmini çekeyimde atayım..