internete yazıp bakabilirsiniz kan akmiyor düşündüğünüz gibi hafif çizikle kan tahlilu gibi bende başta tedirgindim 40 i çıkan bebeklere yapılıyormuş bir iki damla sırtından peygamber sunnetiymis bilmeyen birine endişe duyuluyor ama arastirdim,bir yorumda kanim dondu denmiş haklısınız başta korkutucu geliyor ama kimse bebeğinin kötülüğünü istemez, işin ehli çok az birkaç damla şeklinde yapıyormuş bende yaptırmadım araştırıyorum sadece