Merhaba güzel anneler günaydın oğlumda alerji var test yapılmadı henüz ama belirtilerin hepsi var neredeyse cildi inanılmaz kuru sırtı falan kabuk kabuk resmen bacakları kollarının yanı falan bu atopik mi oluyo bilmediğim için soruyorum doktorumuz bi krem verdi eline pütürlükler gelince sür diye ama kortizonlu kullanmak istemiyorum mustelanın losyonunu kullanıyorum nemlensin diye siz neler yapıyorsunuz