mamAras Kızlar oğlum yarın 3 aylık olacak başta gaz konusunda mihenk taşı olur diye umuyorum😂🙏🏻 Bizi bu ay neler bekliyor tecrübeli annişler aydınlatın bizi
Frozen mamAras 2bucuk aylik bir minnakim var. Ustte dursun konunuz. Yasayip gorecegiz aslinda. Her bebek ayni olmuyor. 2.ayda cok huzursuz olan bebis varken bizimki cok rahat ilerledi. Olumsuz dusunmeyin derim. Gazin da cozumu yok. O bilindik damlalar masaj vs.. ayni yani.
Mkelebek mamAras biz 3ay 14 gunluguz. Gaz sikintimiz 2 aydan sonra bitti cok sukur. Ama kaka sorunumuz basladi. Kendi yapamiyo surup veriyorum. 3ay cok guzel bence. Bol gulucukler bol agularr😍 yuvarlanmalar,oyuncak tutmaya calismalar, heyecanlanmalar vs.
mamAras Frozen damlaları bıraktım zaten hiç işe yaramadı🙄 her bebek aynı olmamakla birlikte belki genelleme özellikler vardır diye merak ettim inşallah güzel günler vardır kapıda😂
Ayyss Mkelebek biz 3 ay 19 günlük olduk. Kız bebeğim. Hala yuvarlanmıyor, çok dönmüyo :/ bekliyoruz bakalım. Onun dışında gülücükler çığlıklar harika :)) uyku durumunuz nasıl? Bizim gündü uykuları çok sıkıntı oluyor, 20-30 dk maks
CanK 2 ay 7 günlük bebeğim ama asla yere vs koyamıyorum oyuncaklarla oynamıyor hep kucakta.. doktor yüz üstü bırakın biraz uğraşsın kafasını kaldırsın ağlayınca alın dedi ama bıraktığımız gibi bağırıyor. Böyle devqm ederse Bu çocuk nasıl dönmeyi emeklemeyi öğrenicek bilmiyorum sadece konuşmayı seviyor 😁
Ebrareylulll CanK benimki 4 aylık olucak hayla ne bjr konuşma ne sesli gülme ne fazla dönme ne hiç bir şey yok sadece başını kaldırabiliyor okdr bjr kaç gündür hastayız
mamAras CanK zamanla olur annesi yanına önüne dikkat çeken bişey koyun flash kartlar olabilir belki ilgisi onlara yoğunlaşacağı için ağlamaz
Mkelebek mamAras olur olur omru boyunca biseyleri tutamayacak degil ya😊 zamani gelince keyifle izliceksinizz. Bide ben dun e bebekten cee e kitabi hisirtili kitap arti 2 kucuk kitap aldim. Az once cee e kitabina baktik nasil heyecanla izledi anlatamam. Sizde alirsaaniz sever belki