Pazartesi gecesi bebeğim uyudu gece emzirme yapmadım, salı sabahından beri uğraşıyorum..sağlık ocagı doktoru sıcak kompres yap sağ dedi ama gecmiyor. Sağdım duşta taradım masaj yaptım. Biraz açıldı sanki daha cok akıyor ama o sertlik hissi var hala. Ve burda okuduğum kadarıyla ters emzirmeyi önermişler onuda denedim ama bebeğim çokta emmiyor o göğsümü:/
Başka önerisi olan var mı? Yoksa direk doktora gidicem daha ilerlemesi mastit olmasından korkuyorum..