Elmasekerim15 Kızlar 6 aylıgız tam bugun, kızımın alt iki dişi beyazlamış şişmiş dün akşam farkettm çok kaşınıyo böyle beyazladıkdan şiştikden sonra nekadar sonra çıkar acaba bilginiz varmı ??
Kuzumveben Elmasekerim15 beyaz gorundu ise yakindir canim eline dokundugunda hissediliyor mu hadi simdiden hayirli olsun ilk disiniz
Nazlii Elmasekerim15 bizim bayadır öyle, 5 ay 19 günlüğüz, geçen ay doktorumuz şişmiş dedi beyazlık da var ama ortada diş yok 🤷🏻♀️ Her şeye saldırıyor ağzına götürüyor, zaten salyalı bebeğim :)) kehribar kolye aldım bakalım işe yarayacak mı?
strongMom Elmasekerim15 fotograf atma şansın varmı canım dişini merak ettim ya bizimde sanki beyaz ama daha erken bnce 4 bucuk aylıgız🤷🏼♀️
GoGirl Elmasekerim15 sistiyse kabariklik beyazlik varsa yakindir ama yine de belli olmuyor dr cikmak uzere demisti 20 gün sürdü
Elmasekerim15 Kuzumveben teşekkür ederizz canım şişlik var beyazlık var canım elleynce şişlik hissediliyo çokta izin vermyo bakmama ısırmaya kalkıyo çok kaşınıyo damagı 😊
Elmasekerim15 Nazlii bizimkininde salyası hiç eksik olmadı 😀 kehribar kolye görmcem kızına kullanıyo hiç bişeyini görmedm valla inanamıyom ben öyle şeylere ya hep ateşi oluyo diş çıkarıcagı zaman huzursuz oluyo görmcemn kızı o kullanıyo kolyeden
Elmasekerim15 strongMom canım valla ben zor görüyorum gülerken falan bakıyorum eşime gösteryim dedm göstermyo dilini çıkartıp duruyo 😀 erkende çıkabiliyomş canım olabilir