AYLININANNESI2020 Meraba anneler bebegim destekli otrtyrm daha dogrusu kendsi otrmaya merakli simdide ayaklari uzernde durmak istiyor bi zarari olrmu arada berede bi kac saniye
AybarsMomy AYLININANNESI2020 ben doktora sormuştum 3 aylık kontrolünde bizimkide basıyor hatta adımlıyor diye bastırabilirsin istediği zaman sorun olmaz demişti doktor canım
MirzaBoranArslan Oturtmayı da çok kısa yapmalısn bence. Ayaklarının üstüne de kısa zamanlı basabilir.