Bir kaç gün önce post açmıştım kendim vermeye başladım diye piş pat yaparak uyutuyordum. Ama uyku eğitiminin amacı desteksiz uyumasını sağlamak değil mi? Piş pat destekli olmuyor mu? Çünkü alıştı ve o günden beri piş pat yapmadan uyumuyor kendi kendine. Doğru mu yoksa yanlış mı yapıyorum? Bırakayım kendi uyusun dedim uyumuyor fikir verin lütfen🤷🏻♀️