Beyazcikolata doğduğu zaman mustelanın setini almıştım, pişik kremi de vardı içinde. hiçbir işe yaramadı, ne pişiği önledi ne kızarıklığı geçirdi.
1 hafta kadar şans verdim ama baktım olmuyor, direkt bepanthol pişik önleyici aldım.
çok çok memnunum, 15 aylık, hala bepanthol kullanıyoruz.
pişik için bepanthol pişik önleyici,
cildindeki en ufak kızarıklık, tahriş vs için de bepanthol sensiderm.
inanılmaz iyi kremler bence, üstüne tanımıyorum. daha doğrusu bize bunlar yaradı :)