Kızlar ailecek kızım 2yas esim ben covid pozitif karantinadayız bugun bitti karantina dünde oglum 4aylık test yaptırdım oda pozitif ilac tedavisi vs yok dediler ama özeldeki doktoru pandemi hastanesine git tedavi var diyor ısrarla ne yapıcam cok arada kaldım test bile yapmıyorlar kızım negatife döndümü dönmedimi onu bile bilmiyorum😫😫😫