Aygul1996 bizimki de tüm gün uyanık sadece gece 4-5 saat uyuyor tüm bebekler bir değil demişti hastanedeki ebeler biraz serzenişte bulunmuştum da hani bu yenidoğanlar günün neredeyse 18 saatini uyuyarak geçiriyor diye 🤦🏻♀️ Maşallah de canım normal anlayacağın uyanık kalıp devamlı ağlamasından ve seni strese sokmasından daha iyidir uyuması ben hiçbir işimi yapamıyorum dinlenmeyi geç