Eymenim21 canım bizimde öyle 2 buçuk aylığız genelde ateşi alından 36.4 6 olurdu şimdi hep sıcak 37 ile 36.9 da ateşleri Yüksek değil ama başı dediğin gibi hep sıcak sürekli ölçüm yapıyorum bende neden merak ediyorum. Vücuda göre kafa daha sıcak okurmuş ama önceden böyle değildi . Gece ölçüyorum düşüyor gün içerisinde yüksek evin içinde 27 derece kısa giydiriyorum.