Balanne74 önce bi sakin ol. En önemlisi bu. Sonra meme ucu hiç önemli değil benim hiç yoktu 6 . Emzirmeden önce sen kendi sırtını ve kol altını destekle mukakak, dik oturacaksın yani. Bebeğin açısını iyi ayarla, alt ve üst dudak içleri memeyi iyi kavrayacak şekilde göğsündeki o kahverengi alanı ağzına tep. Şaka değil baya tep ve çıkartmasına müsade etme, ikincisi memede uyumasına da izin verme. Çene altından bir kaç kez dürt emzir uyudu tekrar dürt. Bol su iç bol protein ye. Sakın tahindi bişeydi falan inanma onlar süt yapmıyor sadece sütün içeriğini zenginleştiriyor. Sütü yapan şey su :) mamayı hemen kesemeyebilirsin. Kaşık biberonla ver ki memeyi reddetmesin. Göğüs ucuna da maalesef yapacak hiç bişey yok. Hiç bir krem iyi gelmiyor. Ben nisanda doğum yaptım herşeyi denedim ama olmadı kanaya kanaya emzirdim. O zaman ayva yoktu sen bi ayva çekirdeğini dene iyi diyorlar belki kurtarırsın ve o silikon uçlardan asla takma 💜