Mother_ Kızlar bebeğim çok kötü ishal baya. Doktora gittik reflor verdi geçmiyor yaa. Ishal i geçiren mama var mıydı yada bildiğiniz bise . Istahsiz ağzına birşey koyayamiyorum patates yedireyim dedim yemiyo birsey
ikizerkekannesi Mother_geçmiş olsun 10 aylık ikizlerim dişten ishal olmuşlardı havuç suyu içirmiştim hem güçten düşmesin enerji olsun hemde ishale iyi gelir diye internetten bakın elma suyunuda duymuştum
Mother_ ikizerkekannesi bakayım denerim inşallah ya ağzını acmiyo çok ıstahsiz oldu hastalandığı icin
ikizerkekannesi Mother_ yemedikçe daha da yorgun oluyorlar vücut toparlayamıyor kendini en azından bol bol su içirmeye çalışın su kaybı olmasın çok zor bir durum sık sık azda olsa bişiler yedirmeye çalışın
ikizerkekannesi Mother_ hiç denemedim ben pirinç lapası yapmıştım birde patates haşlamıştım ama asla yememişlerdi
ikizerkekannesi Mother_ bende öyle olunca sıvıya yönelmiştim işde havuç suyu yada su içirmeye çalıştım doktorla tekrar görüsseniz belki başka bir ilaç verir