Asli1453 Kızlar bebegim sünnet oldu cok aglıyor cok uslu bir bebekti o agladıkca içim parcalanıyor elim ayagım şaşıyor ne yapacam nasıl gececek bu süreç kaç güne iyileşir tecrübeli anneler
mehtapca06 Asli1453 ilk gün en zor emin ol o şimdi uyudu ya kalkabilir yada yorgun düştüğü için uyur bir süre kalkınca hemen pedifen ver bir çay kaşığı eğer evde varsa paranox fitil ver zaten yarına çok birşey kalmaz iki gün huysuzluk çok görülmez sende yat dinlen biraz kuzum
Asli1453 mehtapca06 Allah razı olsun canım calpol verdim dedigin fitilden var inşallah iyi olur saol canım