Kızım 5 ay 5 günlük. Doğduğu günden beri slikonla emiyordu ne yaptıysak tutmadı onsuz. Aslında göğüs ucumda vardı ama işte hastanenin biraz suçu ille onunla emsin aç kalmasın diğeriyle çenesi yorulur bilmem ne diye alıştı. Dün bir anda daha atletimi sıyırmamla göğsüme öyle yapıştı slikonu takmamı beklemedi. Şimdi 4 oldu onsuz emiyor ve ben 5 ay sonra ilk kez gerçekten emzirmenin duygusunu yaşıyorum. Çok değişik bir hismiş onu çekiştiriyor elliyor cok cok emiyor 🥰 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın neden bilmem çok mutlu oldum sizlerle paylaşmak istedim ☺️☺️