Ya benimki de aynı biliyo musun, biz 50 günlüğüz gündüz uykularımız hiç yok, ama aşağı kata kayınvalideme inince cocuk 2 3 saat uyuyor gündüz, bu sefer Ben yalancı konumuna düşüyorum kayınvalidem ne güzel uyuyor ya işte diyor evde hiç uyumuyor gündüz uykusu diyorum artık ne kadar inanıyorsa, kesin içinden yalancı diyor bana 😂😂